قوانین و مقررات
به نام خدا
قوانین سایت پرشیا اکانت
با سلام
کاربر گرامی، ضمن تشکر از شما ، بابت انتخاب سایت پرشیا اکانت جهت ارائه خدمات به شما ، به اطلاع میرساند هرگونه استفاده از این سایت، اعم از عضویت، خرید اکانت و استفاده از هر یک از خدمات سایت ، به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین پرشیا اکانت می باشد .
کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین پرشیا اکانت ، قوانین سایت مربوطه ، شرکت تولیدکننده نرمافزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید. در صورت تخطی از قوانین، مسئولیتی متوجه پرشیا اکانت نخواهد بود.
لطفاً برای استفاده بهتر از خدمات سایت پرشیا اکانت ، موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.
- مجموعه پرشیا اکانت دارنده نماد اعتماد ( اینماد ) یا نماد تجارت الکترونیک می باشد.
- این توافقنامه از لحظه استفاده از خدمات پرشیا اکانت از یک طرف ، از جانب ( وبسایتaccpersia.ir ) به عنوان ارائهدهنده خدمات و از طرف دیگر، از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما) قابل استناد است.
- توجه داشته باشید که کلیه اصول و رویههای سایت پرشیا اکانت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه میباشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی خواهد شد و کاربر توافق میکند که استفاده از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
- در این قوانین «کاربر» به هر شخص حقیقی یا حقوقی که اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت پرشیا اکانت کند، گفته میشود. «فروشنده» نیز وبسایت اینترنتی پرشیا اکانت به آدرس accpersia.ir میباشد. «محصولات» و «خدمات» قابل ارائه شامل تمامی اشتراکهای پرو ، پریمیوم ، سرویسها و اپلیکیشنها است.
- محل فعالیت و ارائه خدمات مجموعه پرشیا اکانت در کشور عزیزمان ایران بوده و این مجموعه خود را متعهد به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران میداند.
- حیطه فعالیتها و مسئولیتهای پرشیا اکانت تحت چهارچوب و ضوابط ناظر به محل فعالیت و عرضه خدمت که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت وضع شده، میباشد.
- پرشیا اکانت جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، این حق را برای خود قائل است که قوانین و شرایط استفاده از وبسایت را تغییر دهد. تغییرات اعمال شده در قوانین در این صفحه به اطلاع کاربران میرسد و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده و مرور دورهای این صفحه اقدام نمایند تا از تغییرات احتمالی آگاه شوند.
- پرشیا اکانت به حریم خصوصی کاربران احترام گذاشته و خود را پایبند و متعهد به حفاظت از اطلاعات خصوصی کاربران میداند. محتوای حساب کاربری و اطلاعات کاربران نزد پرشیا اکانت محرمانه است و این حقوق را نقض نمیکند.
- تمامی لایسنسها و اشتراکهای گردآوری و خریداری شده در پرشیا اکانت از شرکتها و کمپانیهای ثالث خارجی (غیر بومی) تهیه میشوند که کشور عزیزمان ایران را تحریم کردهاند و هیچ گونه لایسنس و اشتراک سایت یا سرویسهای صاحب امتیاز داخلی در این سایت به فروش نمیرسد.
- پرشیا اکانت امکان طرح شکایت یا دریافت پشتیبانی در طول اشتراک را از طریق سامانه پشتیبانی وبسایت فراهم میکند.
- پرشیا اکانت ، هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید از سایر پلتفرم ها و سایت های جعلی مشابه خود ندارد و هر خریدی خارج از سایت پرشیا اکانت غیر قانونی بوده و فقط خریدهایی که از پلتفرم های مختلف ( سایت ها و شبکه های اجتماعی و ... ) مستقیم به درگاه سایت پرشیا اکانت متصل بوده و خرید انجام داده اند قابل قبول می باشند .
- خرید اشتراک ماهیانه یا سالیانه شخصی ( اختصاصی ) ، فقط جهت یک کاربر می باشد در صورت استفاده چند کاربر بصورت اشتراکی از این اکانت اختصاصی ، اکانت شما بصورت اتوماتیک توسط سایت حذف خواهد شد و پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه یا فعال کردن مجدد آن ندارد .
- خرید اشتراک ماهیانه یا سالیانه اشتراکی ( اشتراکی) ، فقط جهت یک کاربر می باشد در صورت استفاده چند کاربر بصورت اشتراکی از این اکانت اختصاصی ، اکانت شما بصورت اتوماتیک توسط سایت حذف خواهد شد و پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه یا فعال کردن مجدد آن ندارد .
- در محصولات اشتراکی، در صورت دستکاری اطلاعات یا حتی به اشتراک گذاشتن لایسنس، اکانت مربوطه توسط سایت غیر فعال و حذف می گردد و مجموعه پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
- ممکن است علاوه بر تعهدات این قرارداد، هر یک از خدمات دارای مقررات خاصی باشند. کاربر علاوه بر تعهدات مندرج در این قرارداد، ملزم به رعایت سایر مقررات مرتبط با خدمات است که در وبسایت پرشیا اکانت اعلام میشود.
- مجموعهی پرشیا اکانت واسط خرید اشتراک و لایسنس محصولات خارجی میباشد و سازندهی نرمافزار و مالک سرویس یا سایت مربوطه نیست. بنابراین مسئولیت هرگونه تغییر در سیاستهای سرویس ثالث و یا ناسازگاری برنامه یا سرویس با کامپیوتر یا تلفن همراه کاربر، بر عهدهی پرشیا اکانت نمیباشد. از اینرو، به کاربران گرامی توصیه میشود پیش از خرید، تحقیقات لازم را به عمل آورده و برنامه یا نرمافزار مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن مطمئن شوند و سپس اقدام به خرید نمایند.
- پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس، اختلال و خرابی در کارکرد سرویس مربوطه و نیز در خصوص فیلتر یا تحریم شدن خود سرویسها و باگ های نرمافزاری شرکت ثالث ، تحریم و فیلتر شدن و موارد مشابه ، از طرف سایت و سایر زیرساختهای مورد نیاز ندارد.
- . لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس میباشد.
- پرشیا اکانت مسئولیتی در قبال تغییر تعرفههای سرویس ثالث ندارد.
- اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میشود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد. لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه پرشیا اکانت مسئولیتی در قبال روزهای از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام میرسد.
- اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی کد خرید از سایت به کاربر نرسد، موجب از بین رفتن حق کاربر نمیشود
- مجموعهی پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی مبنی بر موجود یا ناموجود بودن محتوای مورد نظر کاربر در سرویس یا محصولی که خریداری کرده است ندارد.
- پرشیا اکانت در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
- چنانچه برای پرشیا اکانت مشخص گردد که وجه واریزی مستحقاللغير بوده و متعلق به شخص دیگری میباشد و یا این که اشخاص ثالث با عنوان برداشت غیرقانونی وجه از حساب خود شکایتی مطرح نمایند، پرشیا اکانت اقدام به قطع فوری ارائه خدمات موردی و یا کلی، همراه با فسخ قرارداد با کاربر مینماید. به علاوه، پرشیا اکانت مطابق با قوانین، موظف است مراجع قانونی ذیربط را در این باره آگاه سازد و اطلاعات کاربر را در اختیار مراجع قضایی قرار دهد و کاربر به تنهایی و مطابق این قرارداد و قوانین و مقررات موجود موظف به جبران کلیه خسارات به اشخاص ثالث و پرشیا اکانت میباشد.
- مجموعهی پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی مبنی بر موجود یا ناموجود بودن محتوای مورد نظر کاربر در سرویس یا محصولی که خریداری کرده است ندارد.
- کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوهی اجرا و استفاده از آن تحقیق کافی به عمل بیاورد. اطلاعات ذکر شده در صفحه محصول برای آشنایی بیشتر کاربر با محصول ذکر شده است و گاهی ناقص و یا به دلیل تغییر سیاست سرویسدهنده ثالث تفاوت پیدا میکنند، در نتیجه متنی یا بندی از آن قابل استناد برای "مغایرت کالا و خدمت تبلیغ شده در وبسایت با کالا و خدمات دریافتی" نیستند و سرویس دریافت شده، قابل کنسل شدن و یا عودت وجه به این دلیل را نخواهد داشت. پرشیا اکانت مسئولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
- کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین پرشیا اکانت، قوانین شرکت تولیدکننده نرمافزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید. در صورت تخطی از قوانین، مسئولیتی متوجه پرشیا اکانت نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
- در زمانی که امکان ارائه محصول به هر دلیل اعم از: اتمام موجودی، تغییر پلنها یا اعمال تحریم از سمت سرویس ثالث و ... وجود نداشته باشد، هیچگونه الزامی جهت تحویل آن برای پرشیا اکانت وجود نخواهد داشت. لذا در این موارد سفارش مربوطه لغو شده و مبلغ دریافتی تماماً به حساب بانکی معرفی شده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.
- در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمیشود.
- پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیلهای ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفه بررسی صندوق ایمیل به عهده خود کاربر میباشد.
- پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هرگونه ایمیل از سمت سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) ندارد.
- پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم دریافت پیامک به دلایلی از قبیل: انسداد خطوط، لغو دریافت پیامک از سمت کاربر و ... که منشاء آن پرشیا اکانت نباشد، ندارد.
- افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای خریدار یا کاربر ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی و پرداخت، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت زمانی و تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که خریدار شماره سفارش دریافت کند.
- مجموعهی پرشیا اکانت حق تصمیمگیری در مورد ارائه هر یک از سرویسها را برای خود محفوظ میدارد و در حالتی که امکان ارائه یکی از سرویسها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد، سرویسدهنده میتواند درخواست مشترک مذکور را لغو نماید. در این صورت وجه دریافت شده کاملاً به حساب معرفی شده از سمت مشترک بازگردانده خواهد شد.
- • اعلام انصراف یا درخواست تعویض اکانت کاربر فقط تا پیش از آمادهسازی و انجام سفارش و یا ناتوانی پرشیا اکانتدر ارائه لایسنس مورد نظر قابل قبول است.
- کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد. پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
- کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد. پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
- امکان لغو سفارش و عودت وجه به دلیل عدم همکاری کاربر یا امتناع وی از ارائه اطلاعات حساب (یوزرنیم و پسورد اکانت در سرویس مورد نظر) وجود نخواهد داشت.
- طبق آییننامه اجرایی تجارت الکترونیکی، به هیچ عنوان برای محصولاتی که به صورت اشتراکی یا اختصاصی فعال شدهاند، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
- در صورت لغو سفارش و درخواست استرداد وجه (از هر طرف و به هر دلیلی) پس از فعالسازی اشتراک و با موافقت مجموعه، هزینه لغو سرویس و مبالغ پرداخت شده بابت کارمزد خدمات و پشتیبانی سرویس، شارژ حساب کاربری و مدت زمان استفاده، عودت داده نخواهد شد و از مبلغ کلی استرداد کسر خواهد شد.
- در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، نظیر عدم توجه به قوانین و ...، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمیشود.
- در صورتی که خرید کاربر شامل "کارمزد پرداخت درگاه واسط" شده باشد، این مبلغ شامل عودت وجه نخواهد بود.
- در صورت هرگونه دستکاری اطلاعات پرداخت از قبیل: اتصال حساب بانکی دیگر یا قطع آن، کنسل کردن اشتراک و ... توسط کاربر، پس از تکمیل سفارش، امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت به سفارش مربوطه سلب شده و متعاقباً امکان عودت وجه نیز وجود نخواهد داشت.
- به دلیل عدم دسترسی پرشیا اکانتبه حساب بانکی کاربران، در صورت لغو سفارش پیش از تکمیل آن از سمت پرشیا اکانت ، مسئولیت پیگیری استرداد وجه به عهده خود کاربر خواهد بود.
- بنا به دستور واحد کسب و کارهای مجازی پلیس فتا به منظور مبارزه با پولشویی و خرید غیرقانونی، امکان عودت وجه بدون احراز هویت (تایید شماره تلفن) وجود نخواهد داشت.
- عودت و استرداد وجه تنها از طریق شماره "شبا" (شناسه حساب بانکی ایران یا همان IBAN) و به وسیلهی پایانه "پایا" بانک مرکزی به صورت مستقل و مجزا در ساعات اداری صورت میگیرد.
- در صورتی که کاربر و خریدار محترم قبل از آمادهسازی سفارش درخواست لغو دهد، مبلغ 10 الی 15 درصد بابت خسارت و هزینه مالیات و کارمزد بانکی از مبلغ کسر خواهد شد. بعد از آمادهسازی سفارش، هزینه به هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد و اما در موارد خاص در صورت عودت، مبلغ مالیات و کارمزد از مبلغ کسر خواهد شد.
- وجه پرداختی برای خریدهایی که حساب آنها احراز هویت (تایید شماره تلفن) شده است به فاصله 7 الی 10 روز کاری عودت میگردد.
- مجموعه پرشیا اکانت تا اطلاع ثانوی هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
- اپراتور پرشیا اکانت متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید. پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در قبال پاسخگویی به تیکتهای تکراری، دارای عنوان نامناسب یا سوالات نامفهوم و یا توهین ندارد.
- هرگونه استفاده از نام ، عنوان یا لینک پرشیا اکانت در هر نوع رسانه و رسانه های دیجیتال به هر نحو بدون دریافت رضایت کتبی از پرشیا اکانت پیگرد قانونی دارد.
کاربر گرامی و خریدار محترم،
نکات مهم در هنگام خرید
- ثبت دقیق اطلاعات :
- ثبت هر سفارش در هر زمان به منزله پذیرش کلیه شرایط و قوانین سایت پرشیا اکانت از سوی کاربر خواهد بود.
- لطفا در هنگام ثبت اطلاعات کاملا دقت فرمایید .
- قبل از خرید ، از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن شوید .
- در صورت ثبت اطلاعات نادرست و یا خرید ناقص اکانت ، سایت پرشیا اکانت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت .
- مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری آن، به دلیل بیدقتی کاربر، بر عهده کاربر میباشد و امکان مرجوع کردن محصول و یا تعویض آن با نوع دیگر مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا محصولات بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آنها به پنل صادرکنندهی لایسنس وجود ندارد.
ثبت شماره تماس
- کاربران موظفاند شماره تلفن صحیح و در دسترس خود را در سایت ثبت نمایند .
در صورتی که اطلاعات تماس صحیح نباشد و سایت پرشیا اکانت امکان ارتباط با مشتری را نداشته باشد، مسئولیت عدم انجام بهموقع سفارش یا موارد دیگر بر عهده مشتری خواهد بود.
- هر مشتری موظف است برای خرید از سایت پرشیا اکانت، مالک یک ایمیل و شماره تلفن شخصی متعلق به خود باشد. در صورتی که اثبات شود اطلاعات دریافتی متعلق به شخص دیگری است، مجموعه پرشیا اکانت میتواند از ارائه خدمات امتناع ورزد.
- لغو سفارش و بازگشت وجه
- در صورت لغو سفارش به دلایل خرید اشتباه، ورود اطلاعات اشتباه یا هر مشکل دیگری از سمت کاربر، برای استرداد وجه، مبلغ 10 الی 15 درصد از کل سفارش به عنوان کارمزد کسر می گردد .
- مبلغ بازگشتی (با توجه به مبلغ سفارش) طی 7تا 10 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- قوانین مربوط به برگشت پول
- در صورتی که مشکل از سمت وبسایت باشد و نیاز به برگشت پول داشته باشید، باید کارت بانکی که با آن خرید کردهاید را ارائه دهید.
- ارسال تصویر کارت ملی الزامی است.
- به هیچ عنوان امکان برگشت وجه به کارت دیگر وجود ندارد.
- این قانون طبق دستور پلیس فتا برای جلوگیری از کلاهبرداری و فیشینگ اعمال شده است.
- تأخیر در تکمیل سفارش در صورت ورود اطلاعات اشتباه
- در صورت ورود اطلاعات اشتباه هنگام خرید، تکمیل سفارش ممکن است تا ۷۲ ساعت زمان ببرد.
- لطفاً اطلاعات خود را دقیق وارد کنید تا از تأخیر در سفارش جلوگیری شود.
- در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش کاربر تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مورد نظر وجود نخواهد داشت.
نگهداری اطلاعات سفارشات
تمامی سفارشات فقط تا ۶۰ روز در سامانه سایت ذخیره و قابل پیگیری خواهند بود.
ساعات کاری و ثبت سفارش
- ساعات کاری: ۹ صبح الی ۲۳ میباشد.
- شمارههای پشتیبانی سایت از ۹:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ پاسخگو هستند.
- در صورت عدم پاسخگویی تلفنی لطفا موضوع خود را بصورت تیکت پشتیبانی از داخل سایت ارسال فرمایید .
- خرید از سایت در تمام شبانهروز امکانپذیر است، حتی در روزهای تعطیل.
- انجام سفارشها فقط در ساعات کاری انجام میشود.
- در صورتی که نیاز به تماس تلفنی باشد، فروشگاه باید بتواند با شما ارتباط برقرار کند.
- در روزهای شلوغ، ممکن است ، خرید شما با تأخیر بیشتری انجام شود.
پیگیری سفارشات
- در صورتی که بعد از خرید و طی مدت زمان تعیینشده بین 2 تا 24 ساعت ( با توجه به شلوغی سایت ) ، اکانت شما شارژ نشد، میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین، تیکت یا تماس تلفنی سفارش خود را پیگیری نمایید.
- اگر سفارش شما از طرف پشتیبانی به قسمت عدم پاسخ یا مشکل ارسال شود، پیگیری بر عهده مشتری است. این موضوع از طریق پیام کوتاه به شما اطلاع داده میشود.
- اکثر خریدها در در کمترین زمان ممکن شارژ خواهد شد . بجز در زمان های تعطیل و شلوغی سایت که بین 2 تا 24 ساعت شارژ انجام خواهد شد .
- در صورتی که اکانت خریداری شده از طرف شما دچار مشکل باشد ، اکانت جایگزین برای شما فعال خواهد شد
احترام و رعایت قوانین ارتباطی
- هرگونه توهین، بیاحترامی یا استفاده از الفاظ نامناسب در تماس تلفنی، تیکت یا گفتوگو با پشتیبانی، تخلف بوده و قابل پیگرد قانونی است.
تأیید قوانین هنگام خرید
- هنگام خرید، شما موظف به مطالعه و پذیرش قوانین سایت هستید.
- ورود کاربران به وبسایت و استفاده از خدمات پرشیا اکانت به منزله قبول تمامی شرایط و قوانین سایت است.
- ثبت سفارش نیز به معنای پذیرش کامل شرایط و مقررات پرشیا اکانت میباشد.
پشتیبانی
- شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا پشتیبانی با ادرس ایمیل : info@accpersia.ir ارتباط برقرار کنید و یا میتوانید از چت آنلاین، بخش پشتیبانی سیستم و یا تماس با پشتیبانی استفاده نمایید.
✅ توجه:
- شرایط و قوانین مندرج در این صفحه، جایگزین تمامی توافقهای قبلی میباشد.
- قبل از خرید، حتماً توافقنامه را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.
- ? با رعایت این قوانین، از خدمات سریعتر و بهتری بهرهمند خواهید شد.
با تشکر از همراهی شما!